niedziela, 24 listopada 2013

Sówkowy szał



Witajcie Kochani :)
Nie wiem czy zauważyliście, ale od dłuższego czasu jest jakaś moda na sowy. Jej wizerunki w słodkich kolorach można dostrzec dosłownie wszędzie i to zarówno w Polsce, jak i w Niemczech. Wczoraj na zakupach, a muszę tutaj wtrącić, że sezon świąteczny w DE zaczyna się o wiele wcześniej niż w Polsce, widziałam już nie tylko wszelkie artykuły codziennego użytku i z tzw. dekoracji domu w sowią buźkę ale i też świąteczne sowy :). To jest normalny szał na punkcie sówek :). Ja sama również uległam tej modzie, bo trudno się jej oprzeć, sowy są naprawdę świetne :). Postanowiłam więc uszyć coś z sowiej gwardii, pomysł podsunęła mi jedna Pani, która zamówiła sówki dla swoich dzieci, różową dla dziewczynki, niebieską dla chłopca. Wpadłam w szał sówkowy i uszyłam takowe również dla siebie wzbogacając stado o dodatkową czerwono-zieloną sowę :). 








Wykorzystane materiały: bawełna, koraliki, tasiemka satynowa. wsad poliestrowy,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz