piątek, 29 listopada 2013

Święta, święta...



Witajcie Kochani :)
W poprzednim poście wspominałam Wam, że niedługo zamieszczę swoje świąteczne dzieła i oto przedstawiam pierwsze zdjęcia :). Aż do samego Bożego Narodzenia na niniejszym blogu będzie gwiazdkowo :). Mam nadzieję, że znajdę trochę czasu w tym intensywnym czasie, aby zamieścić zdjęcia moich szyjątek. Na pierwszy ogień dziś idzie kalendarz adwentowy. W Polsce nie jest zbyt popularny, ale na zachód od Odry dzieciaki i dorośli przepadają za tą fantastyczną ozdobą świąteczną :). 




























Kalendarz jest wykonany z bawełny, w niemieckim sklepie NanuNana zakupiłam metalowe plakietki z cyframi w świątecznych kolorach, które następnie przypięłam do każdej kieszonki, na górze naszyłam angielski skrót XMas (od Christmas). Pozostało mi jedynie wypełnić kieszenie słodkościami, które umilą czas oczekiwania na Boże Narodzenie :).

Wykorzystane materiały: metalowe plakietki, bawełna, bawełniana pliska, tasiemka satynowa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz