sobota, 11 marca 2017

Falubaz mistrzem jest! Bluza dla fana żużlowego klubu z Zielonej Góry



I oto jest... kolejny post :),
ostatnio trochę nadrabiam zaległości wobec bloga i Was, staram się częściej zaglądać na stronę Diamentowej Agrafki. Pamiętacie może prezenty gwiazdkowe 2016 ? Szyłam wtedy podarunki dla dziewczynek ale rónież handmade'owy prezent dostała inna osoba z rodziny :). Jest wielkim fanem żużlowego klubu Falubaz Zielona Góra i pomyślałam, że przyda się bluza w klubowych barwach. Szyłam z czarnego,żółtego i zielonego polaru. Dodałam pasujący zamek i czarne ściągacze oraz naszyłam oryginalną naszywkę zakupioną w oficjalnym sklepie Falubazu.
Pomysł na bluzę nie jest mój, zainspirowałąm się dziecięcym modelem, który był dostępny w oficjalnych sklepach Falubaz. Ja sama dodałam tylko kieszenie z przodu, które na pewno przydadzą się podczas kibicowania drużynie (np. można w nich schować paczki słoneczniku ;) )
Przepraszam za jakość zdjęcia, ale nie zdążyłam zrobić lepszego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz