czwartek, 13 marca 2014

Urocze pompony z organzy



Witajcie Kochani,
ostatnio miałam okazję podziwiać dzieła Art Pompon na facebooku i tak bardzo spodobały mi się te lekkie kule, że postanowiłam spróbować zrobić je sama. Sposób wykonania pompona pamiętałam jeszcze z podstawówki z lekcji techniki, bardzo przyjemnie robiło się takie cudeńka :). W niecałą godzinkę wykonałam 3 pompony z organzy, która została mi po ustrojeniach weselnych. Kolorowe kule świetnie sprawdzają się przy sesjach fotograficznych, ustrojeniach ślubnych i weselnych czy jako ozdoba do domu. Poniżej propozycje wykorzystania:











A to już moje dzieła :)




















2 komentarze:

  1. Zupełnie tak samo jak pompony z włóczki do wełnianej czapki :). Owija się pociętą organzę lub tiul (albo kupuje się gotową w rolce) i owija wokół papierowej obręczy. :)
    Jeśli nie wie Pani jak dokładnie to się robi, w sieci jest mnóstwo DIYów jak zrobić krok po kroku ilustrowane często fotkami. Niebawem sama zamieszczę taki instruktaż.

    OdpowiedzUsuń