poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Tiulowa spódniczka w stylu TUTU



Witajcie Kochani po dłuższej przerwie,
pragnę przedstawić Wam dzisiaj uroczą tiulową spódniczkę w stylu TUTU w kolorze mięty z morską wstążką. Spódniczkę zrobiłam dla mojej siostrzenicy na zajączka. Wykonana jest z dokładnie z 3 m półsztywnego krawieckiego tiulu, pocięta w (prawie) równe paski 1 m długości, które zawiązane są na szerokiej 2 cm gumie. Kokarda została przyszyta do spódnicy. 
Mała księżniczka dowolnie będzie mogła sobie wybrać miejsce osadzenia kokardy: na przodzie, z tyłu czy na boku. Jak dla mnie najfajniejszą opcją jest ta ostatnia. Wystarczy odpowiednio założyć spódnicę i cieszyć się uroczym efektem. Aż się prosi o sesję zdjęciową :).
Zapraszam do 1 zdjęciowej galerii.



4 komentarze:

  1. Super! Zrobiłam taką siostrze, ale nie chce jej założyć ;( A nie prześwituje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja TUTU nie prześwituje (ewentualnie w minimalnym stopniu), wszystko zależy jakiego tiulu się użyje i jak gęsto rozmieści materiał na gumce. Jeśli wiatr rozwieje spódniczkę na boki to, co jest pod spodem siłą rzeczy będzie widać, dlatego lepiej jest ubrać dziecku grubsze rajstopy lub leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie moge kupic taki polsztywny tiul .Na alegro sa takie miekkie w szpuli ale obawiam sie ze za miekkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie polecam tiulu ze szpuli na taką spódniczkę, nadaje się bardziej na pompony, ale na TUTU jest za miękkie, będzie się źle układać. Odpowiedni tiul kupi Pani w sklepach z tkaninami na metry, jeśli w takowym nie będzie to na allegro proszę poszukać pod hasłem: tiul krawiecki lub tiul sztywny, półsztywny.

    OdpowiedzUsuń