czwartek, 12 marca 2015

Ślub Izy i kreacja dla Jej córeczki.




Witajcie,
we wrześniu miał miejsce ślub Izy i z tej okazji poprosiła mnie o uszycie sukienki i żakietu dla Jej córeczki. Oliwia marzyła o jasnoniebieskiej kreacji i pasującym żakietem ale w innym kolorze. Dobór barwy żakietu pozostawiła mnie :). 
Na początku myślałam o odcieniach niebieskiego jednak uznałam, że będzie za nudno. W sklepie z tkaninami znalazłam piękną śliwkową satynę. Wykonałam wiązanie z atłasowej tasiemki w identycznym kolorze co sama kiecka.
Wykrój, który wykorzystałam pochodzi w Burdy i ten sam model uszyłam później dla Alicji (patrz różowa sukienka w poprzednim poście). W pasie dodałam atłasową różę własnoręcznie ozdobioną koralikami.
Dla Panny Młodej zgodnie z prośbą zrobiłam ślubne ozdoby z rattanu na samochód w kolorze fioletowym (barwa przewodnia wesela). Na klamki wiązane kółka, a na maskę serca mocowane na przyssawki.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz