piątek, 22 listopada 2013

Pierwszy post Diamentowej agrafki

I przyszedł czas na bloga :).
Nie wiem co napisać w otwierającym poście mojego własnego, pierwszego w życiu bloga. Wydaje mi się, że powinnam napisać o sobie oraz o tematyce jaka będzie poruszana w tej witrynie. Nie będę odbiegać od większości blogerowiczów w Polsce czy na świecie, chcę pisać o swojej pasji: chwalić się jej owocami, dzielić się z innymi swoimi doświadczeniami i zachęcać do... szycia :). O tym właśnie będzie niniejszy blog.
Od dziecka zawsze coś tworzyłam, zaczęło się od nieporadnych ale bardzo kolorowych rysunków, nie muszę chyba mówić, że zajęcia z plastyki i techniki w szkole były moimi ulubionymi lekcjami? :) Uwielbiam tworzyć coś z niczego, dawać starym rzeczom nowe życie lub zmieniać ich przeznaczenie. Chociaż imałam się różnych form sztuki od wyrobu biżuterii po malowanie, najbliższe jednak mojemu sercu jest szycie. Szyję ubrania, ale bardziej z konieczności niż zamiłowania, z pasją tworzę zabawki dla dzieci oraz ozdoby i wszelkie tekstylia do domu. Drodzy czytelnicy mam nadzieję, że zamieszczane tutaj wpisy nie tylko oczarują Was zdjęciami moich szyjątek ale i zmotywują do odkrycia w sobie talentu krawieckiego, a jeśli nie posiadacie uzdolnień w tym kierunku, to przynajmniej będziecie tutaj wracać dla pięknych wyrobów handmade z kuźni Diamentowej agrafki Kasma Handmade.
Mam na imię Kasia i chciałabym przedstawić Wam moje małe dzieła :). Zapraszam do obejrzenia zdjęć, zostawiania komentarzy i do następnego spotkania w Diamentowej agrafce :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz